Bershka cílí na mládež a žije hudbou i internetem

spot_img

Klíčovým bodem marketingové strategie značky Bershka je především využívání online prostoru. S ohledem na cílovou skupinu prakticky výlučně do 20 let je to logické. Pro mladší ročníky je internet zcela přirozeným nástrojem, který aktivně používají.

Poměrně zajímavé je i to, že se tento řetězec v hojné míře inspiruje hudbou. A to nejen při vytváření svých kolekcí. Už v minulosti značka ukázala, že je možné s hudbou prolnout i otevření nového obchodu a spojit tuto událost dokonce s hudebním koncertem.

Zároveň spolupracuje s influencery a pro svou propagaci taktéž využívá mnohé známé tváře. Mimořádný úspěch zaznamenala v poslední době třeba spolupráce s populární zpěvačkou Billie Eilish. Bershka je rovněž oblíbená mezi mnoha módními bloggery.

Chcete se dozvědět více o dalších zajímavostech, módě či špercích nebo drahých kamenech? Mrkněte na náš blog. Můžete si zde například přečíst o různých variantách vzácného opálu nebo o krásně fialovém ametystu.

- Reklama -spot_img
spot_img

Redakce doporučuje

Články autora